Firma z branży IT wysyłająca około 200 listów miesięcznie. Warszawa.

Opis sytuacji sprzed nawiązania współpracy z firmą Traffica: Przygotowaniem korespondencji do nadania na poczcie, zajmowały się na zmianę dwie recepcjonistki. Do zakresu ich obowiązków należało wypełnianie książek nadawczych, naklejanie znaczków i ważenie listów. Listy zawoził na pocztę jeden z pracowników posiadających samochód służbowy lub jedna z recepcjonistek - korzystając ze środków komunikacji miejskiej. W listach najczęściej znajdowały się faktury, których wartość niejednokrotnie przekraczała 100.000,- zł. Listy nie były nadawane regularnie, ponieważ osoby zobowiązane do ich ekspediowania często były pochłonięte innymi... Szczegóły

Internetowy sklep z kosmetykami. Stany Zjednoczone.

Opis sytuacji sprzed nawiązania współpracy z firmą Traffica: Amerykańska Firma zainteresowana sprzedażą swoich produktów w Polsce, po pierwszych sukcesach w sprzedaży unikatowych na polskim rynku kosmetyków, stanęła przed decyzją o otwarciu przedstawicielstwa w Polsce. Po dokonaniu wstępnych analiz, Zarząd Firmy zdecydował, że rozwój witryny, działania reklamowe oraz inne aktywności będą prowadzone z terytorium USA. W Polsce natomiast należy wybrać partnera, który zajmie się logistyczną obsługą sklepu poprzez: przyjmowanie dostaw towaru z USA, magazynowanie, etykietowanie produktów polskimi instrukcjami, pakowanie, wnoszenie opłat... Szczegóły

Outsourcing kancelarii banku. Warszawa.

Opis sytuacji sprzed nawiązania współpracy z firmą Traffica: Jeden z największych banków europejskich, w swojej warszawskiej centrali, prowadził kancelarię, w której zatrudniał 2 osoby oraz kierowcę z samochodem służbowym. Rano kierowca przywoził korespondencję ze skrytki pocztowej, następnie odbierał listy z oddziałów Banku, po czym przywoził je do centrali celem zważenia, ofrankowania i przygotowania książek nadawczych. Pracownicy kancelarii rozdzielali korespondencję przychodzącą do poszczególnych odbiorców, a po południu korzystając z pomocy kierowcy, przygotowywali listy do wysyłki. W tym celu używali m.in. frankownicy... Szczegóły

Agencja reklamowa organizująca cyklicznie wysyłkę masową. Poznań.

Opis sytuacji sprzed nawiązania współpracy z firmą Traffica: Agencja reklamowa zwykle raz na kwartał nadawała kilkadziesiąt tysięcy listów, składających się z kilku elementów wymagających ręcznego zakopertowania w specyficzny sposób. Dotychczas do pracy wynajmowała grupę studentów, którzy w pomieszczeniach biurowych agencji pakowali listy. Pewną uciążliwością dla Agencji była rekrutacja studentów, ich duża rotacja, nadzór nad nimi oraz trudności w egzekwowaniu satysfakcjonującej jakości pracy. Zarząd tolerował te niedoskonałości ze względu na niskie koszty realizacji zleceń. Po poważnej pomyłce, której konsekwencją była znacząca... Szczegóły